Första darrande inlägget ;o)



Så var jag igång me bloggandet ....   :oD
Ni kommer att få följa min vardag i solsken och i regn..
Jag har alltid tyckt de varit skönt att skriva av mig om det är
mkt som hopar sig så vad passar bättre än detta..

Vem är då jag..
Ja.. en singel tjej, 31 år..
Bor i bostadsrätt.. 2 rum å kök.. på teg
Dom sista 11 åren har jag tillbringat på Volvo Lastvagnar, som montör
Jobbar även litegrann på en klädbutik i stan.. Riktigt skoj!!
Jag har 3 syskon.. Tvillingarna Jonathan & Emilia på 16 år och en bror André som nyss fyllt 29 år..
En mamma, Ann som bor i uppsala och är gift med Staffan
Pappa Yngve som e singel.. och bor utanför Umeå.

Näe nog om detta...Lite bilder på familjen bara.. 

       
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0